Kiekvienas organizacijos vadovas turi pavaldinius, o jų skaičius tiesiogiai priklauso nuo įmonės dydžio. Su kiekvienu iš jų gal kasdieną bendrauti ir nereikės, bet tai yra vis tiek neišvengiama. Tinkama vadovų paieška kaip ir turėtų užtikrinti, kad atrinktas specialistas tinkamai vykdys svarbias pareigybei užduotis, tačiau be darbuotojų sutramdymo, jų rezultatų gerinimo yra dar kitos ganėtinai svarbios užduotys. Toliau šiek tiek plačiau paanalizuosime būtent jas, nes to gali Jūsų paklausti sekančioje atrankoje į svarbią poziciją.
Pirmiausia, kiekvienas komandos narys turi savas užduotis ir nėra visiškai svarbu ar tai rimtas projektas, ar tik eilinis darbelis, bet jas vis tiek turi kažkas paskirstyti. Būtent tai ir atlieka vadovas, kuris užtikrina, jog kiekvienas komandos narys atlieka jam pavestą užduotį efektyviausiai. Jeigu apie tai tektų papasakoti darbo pokalbyje, tai tikrai verta užsiminti, kad atradote savo komandos stiprybes bei jas tinkamai išnaudojote. Kaip visada čia geriausia yra naudoti praktinius pavyzdžius. Tarkime, kad teko iš naujo perskirstyti komandos narių užduotis, nes atrodė, kad darbus padaryti galima dar geriau, drąsiai galite papasakoti kaip tai atlikote.
Taip pat, kitas svarbus aspektas į kurį specialistai užsimatys vadovų paieška gali atkreipti dėmesį, tai yra mokėjimas motyvuoti komandą. Visais atvejais didesnė motyvacija reiškia, kad darbai bus atlikti efektyviau, o neretai ir kokybiškiau. Būtent vadovo užduotis yra iš naujo įžiebti tą kibirkštį, ypač jeigu ji buvo pradėjusi gęsti. Vadovų atrankoje būtina paminėti tuos atvejus, kai iš tiesų visiems nebuvo lengva, tačiau vis tiek pavyko išsaugoti darbų kokybę. Kai kuriems motyvacija nebūtinai reiškia priedus prie atlyginimo ar kažkokias tiesiogines naudas, o kartais net griežtesnė kontrolė padeda. Kadangi kiekvienas darbuotojas yra asmenybė, tai tikrai nereiškia, kad su visais reikia elgtis taip pat.
Kita ganėtinai dažnai pasitaikanti problema yra konfliktai pačios komandos viduje ir kaip juos reikėtų spręsti. Galbūt kažkuriam jos nariui pasirodė, kad kitas mažiau arba netinkamai dirba ir nusprendė tai su juo išsiaiškinti. Neretai tokie susidūrimai gali peraugti į ganėtinai nemalonias konfrontacijas ir Jūsų užduotis yra visa tai kažkaip sutvarkyti. Konfliktų valdymas yra ganėtinai svarbus įgūdis kiekvienam kandidatui ir vadovų paieška būtent ir dairosi tokio darbuotojo.
Parašykite komentarą