Žyma: reklama

Nauja produktų ženklinimo įranga – 3 pirkimo patarimai

produktu zenklinimasVykdote verslą, kuriam reikalingas didelis kiekis etikečių? Tokiu atveju jums, savaime suprantama, reikalinga produktų ženklinimo įranga. Ženklinimo įrenginių pasirinkimas yra gana didelis, todėl būtina gana racionaliai nuspręsti, kur skirsite savo investicijas. Kad būtumėte tikri priimtu sprendimu ir neturėtumėte rūpesčių dėl įrangos eksploatacijos, rinkitės patikimus ženklinimo įrenginių pardavėjus, kurie galės atsakyti į visus jūsų klausimus ir padėti pasirinkti konkrečiai jūsų darbui tinkamiausius ženklinimo prietaisus bei eksploatacines medžiagas.

Įvertinkite ženklinamus produktus

Kalbant apie produktų ženklinimą, visų pirma reikia žinoti, kas bus ženklinama. Jei kalbėtume apie maisto produktus, turime prisiminti gana griežtus ženklinimui skirtus reikalavimus. Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba numato maisto produktų ženklinimo taisykles, kuriomis siekiama informuoti ir apsaugoti vartotoją, padėti jam įvertinti ir išsirinkti tinkamą maisto produktą. Jei kalbame apie ne maisto produktus, tuomet būtina atsižvelgti, ar tai kietas ar minkštas, lygaus ar grublėto paviršiaus produktas ir pan. Kitaip sakant, reikia suprasti, kad vieni reikalavimai keliami ženklinimui ant dėžučių, kiti – šaldytiems produktams, kurių etiketės turi nebijoti nei drėgmės, nei temperatūrų skirtumų.

Įvertinkite etiketes

Lygiai taip pat svarbu nuspręsti ir tai, kokios etiketės jums reikalingos. Ar ketinate spausdinti paprastas etiketes, kurias klijuosite ant produkto (tokiu atveju jums, greičiausiai, reikės lipnių etikečių), o gal, priešingai, norite, kad ženklinimo įrenginys tiesiogiai kontaktuotų su produktu. Priklausomai nuo to, kokio tipo etiketės jums reikalingos, skirsis ir patys ženklinimo įrenginiai. Kad verslas vyktų sklandžiai, būtinai pasidomėkite pasirinkto spausdintuvo ir etikečių eksploatacijos sąnaudomis bei kaina. Be to, reikėtų iš anksto pagalvoti apie tai, ar norėsite, kad etiketėse būtų pateikta tik žodinė informacija, brūkšninis kodas ir pan., ar pageidausite matyti originalius dizaino sprendimus, pvz., paveikslėlius.

Įvertinkite ženklinimo darbų apimtis

Kitas svarbus klausimas – kokio kiekio etikečių jums reikės. Jei jums reikalingi nuolatiniai etikečių spausdinimo darbai, jūsų lūkesčius atitiks pramoniniai etikečių spausdintuvai, galintys dirbti itin didelėmis apsukomis. Nors tokia įranga reikalaus kiek didesnių pradinių investicijų, laikui bėgant ji atsipirks. Iš kitos pusės, jei spausdinimo darbai jūsų versle nėra dažni, investicijos į galingą įrangą bus finansiškai nenaudingas sprendimas. Nepamirškite, kad pramoniniai produktų ženklinimo įrenginiai yra skirstomi į kontaktinius ir bekontakčius įrenginius. Dėl vieno ar kito sprendimo privalumų ir trūkumų rekomenduojame pasitarti su šios srities ekspertais.

Google reklamos galia

google ads reklama

Google reklama dabar yra viena iš efektyviausių interneto reklamos formų. Kodėl ne pati efektyviausia? Vis dar pačia efektyviausia reklama laikoma rekomendacijos arba „iš lūpų į lūpas“ (mouth-to-mouth). Dėl to dabar labiausiai auga influencerių rinkodara. Bet šiandien pakalbėkime ne apie naujausias tendencijas, o apie patikrintu reklamos būdus – Google Ads.

Kodėl ši reklama tokia galinga ir efektyvi?

Priežastys yra trys, kurios yra pačios svarbiausios.

CPC reklamos patrauklumas

Google Ads reklamos užsakovai žino, kad jiems mokėti reikia tik už tuos vartotojus, kurie yra pakankamai susidomėję jų reklamine žinute, todėl ją paspaudę atėjo į užsakovo puslapį, kad galėtų sužinoti daugiau apie specialų pasiūlymą. Nesvarbu, kiek kartų reklama parodyta. Jei susidomėjusių nėra, ji nieko verta ir pardavimų nepadidins. Dėl to mokėjimas už paspaudimus yra laikomas vienu iš efektyviausių reklamos būdų. Vėl tik „vienu iš“? Už CPC efektyvesnis yra tik CPA (Cost per Action), kai mokama už realų kliento pirkimą, o ne tik paspaudimą ir išėjimą iš puslapio nieko nenupirkus.

CPC reklamoje nereikia milžiniškų biudžetų – pakanka vos kelių šimtų eurų per mėnesį, kad pardavimai augtų 20-50 proc.

Itin tikslus auditorijos nustatymas

Reklama yra efektyviausia, kai ji rodoma tik tai auditorijai, kuri iš tikrųjų tuo domisi. Google Ads turi itin gerą auditorijos parinkimo mechanizmą, kur galima parinkti ir vartotojų amžių, ir vietą, ir pomėgius. Labai aiškiai apibrėžtai auditorijai pateikus reklaminį pasiūlymą, jį pamatys ne labai daug žmonių, o tik tie, kuriems tai gali būti įdomu.

Tokių auditorijos nustatymo galimybių radijas, spauda, lauko reklama ir TV reklama tikrai neturi.

Google turinio tinklas

Kai esi milžiniškame turinio tinkle, tai kad ir kokia kalba benaršytum, tave pasieks tiksliniai Google Ads pranešimai. Google turi itin didžiulį tinklą – apie 2 milijardus interneto puslapių, kuriuose rodoma jų reklama. Tai milžiniška aprėptis. Beje, neskaičiuojant Google paieškos, kuri viena per dieną sugeneruoja apie 2 milijardus užklausų. Į Google turinio tinklą patenka ne tik nedideli tinklaraščiai, naujienų portalai, bet ir tokios Google tarnybos kaip Gmail ir Youtube.

Tai itin patrauklus tinklas, neturintis sau lygių pasaulyje.

Norite sužinoti dar apie Google Ads? Daugiau apie Google Adwords reklamą skaitykite čia.

Kodėl verslui svarbus internetas?

katalogasŽmonėms kasdien kyla galybė klausimų. Smulkesnių ir stambesnių, gana lengvai atsakomų ir primenančių dilemas… Jeigu klausiate, kodėl verslui svarbus internetas, galime pateikti ne vieną atsakymą ir pakviesti apsilankyti https://www.spec.lt/ svetainėje.

Taigi, kodėl verslui svarbus internetas? Todėl, kad milžiniška erdvė, kurioje galima skelbti, reklamuoti, reprezentuoti… Turbūt kiekvienas iš mūsų internetu naudojamės kasdien, čia ieškome naujų baldų, domimės automobilių remonto kainomis ir dairomės naujų knygų. Džiaugiamės, jei pavyksta rasti aktualios informacijos ar užsisakyti gerą produktą. Bet kartu visa ta virtuali erdvė yra susijusi su atsakingumu. Negalime pasikliauti tokiais skelbimais kaip „kvieceme ysigiti prekes kaina gera senden“. Stengiamės atsirinkti, kas yra kas, kad nereikėtų nusivilti ir bereikalingai išeikvoti pinigų.

Minėta frazė („kvieceme ysigiti prekes kaina gera senden“) puikiai iliustruoja, kaip svarbu reprezentatyvumas. Todėl verslo įmonės skiria laiko, dėmesio ir lėšų interneto svetainėms, jų apipavidalinimui bei turiniui. Stengiamasi, kad puslapiai būtų patrauklūs, kad internautams būtų nesudėtinga susigaudyti ir, žinoma, visuomet pateikiami kontaktai, kuriais galima susisiekti.

Kalbant apie kontaktus vertėtų nepamiršti įmonių katalogo – šio tipo svetainėje ne tik skelbiami rekvizitai, bet ir rodomi trumpi aprašai. T. y. įmonės prisistato, atskleidžia, kokiose veiklos srityse yra kompetentingos. Jeigu įdomu, kaip visa tai atrodo, sužinoti galite apsilankę adresu https://www.spec.lt/.

Ar verslas negali apsieiti be interneto?

Perverčiame klausimą. Norėjome išsiaiškinti, kodėl verslui svarbus internetas, o dabar teiraujamės, ar verslas negali be interneto apsieiti. T. y. klausiame priešingai.

Išsiversti tai gali, bet ar tikslinga nesinaudoti žiniatinklio teikiamais pliusais? Galbūt visus internetinius sprendimus atstotų skelbimai laiptinėse? Gal neverta skirti pinigų nei įmonės portalui, nei kitoms modernioms priemonėms?

Visi šie klausimai veikiau retoriniai, nes klestintis verslas pripažįsta: interneto nauda nepaprastai didelė. Be interneto apsieiti įmonės gali, bet tada sunku tikėtis proveržio ir apskritai stabilaus pelno. Suprantama, daug ką lemia veiklos sritis, bet šnekant apskritai… virtuali erdvė duoda ne vieną privalumą.

Naujų kontaktų paieška

Įsijungus kompiuterį reikia nepamiršti atidumo ir atsakingumo. Nes kas nors gali bandyti apgauti (dramatizuoti gal ir neverta, bet virtualioje erdvėje sukčių yra kaip ir realybėje). Tada, kai jau atsirenkate, kur tiesa, o kur melas, galite megzti naujus kontaktus, ieškoti tiekėjų ir partnerių, bendraminčių ir klientų. Kur daugiau tiek visko rastumėte, jei ne internete?

Rinkodara

Ką ir kalbėti apie rinkodaros priemones. Jos nuo verslo neatsiejamos. O žiniatinklis – galimybė paskaityti įdomių straipsnių apie įvairių kompanijų rinkodarą, reklamas, intriguojančius faktus. Sakoma, kad geriau mokytis iš svetimų klaidų. O jeigu tai verslas, kodėl nepasisėmus įkvėpimo iš garsių kompanijų?

Kodėl verslas kartais ignoruoja internetą?

Kai kurie verslininkai teigia, kad jiems nereikia jokios reklamos, jokių socialinių tinklų ar skelbimų portalų. Keistokos mintys… Nežinia, kodėl kartais galimybės yra ignoruojamos. Tai jokiu būdu ne moralas, tik pamąstymai.

Beje, primename, kad verta užsukti į https://www.spec.lt/. Čia aptiksite informacijos gausą, praverčiančią ir įmonėms, ir klientams.

 

Seni straipsniai