Google reklamos galia

google ads reklama

Google reklama dabar yra viena iš efektyviausių interneto reklamos formų. Kodėl ne pati efektyviausia? Vis dar pačia efektyviausia reklama laikoma rekomendacijos arba „iš lūpų į lūpas“ (mouth-to-mouth). Dėl to dabar labiausiai auga influencerių rinkodara. Bet šiandien pakalbėkime ne apie naujausias tendencijas, o apie patikrintu reklamos būdus – Google Ads.

Kodėl ši reklama tokia galinga ir efektyvi?

Priežastys yra trys, kurios yra pačios svarbiausios.

CPC reklamos patrauklumas

Google Ads reklamos užsakovai žino, kad jiems mokėti reikia tik už tuos vartotojus, kurie yra pakankamai susidomėję jų reklamine žinute, todėl ją paspaudę atėjo į užsakovo puslapį, kad galėtų sužinoti daugiau apie specialų pasiūlymą. Nesvarbu, kiek kartų reklama parodyta. Jei susidomėjusių nėra, ji nieko verta ir pardavimų nepadidins. Dėl to mokėjimas už paspaudimus yra laikomas vienu iš efektyviausių reklamos būdų. Vėl tik „vienu iš“? Už CPC efektyvesnis yra tik CPA (Cost per Action), kai mokama už realų kliento pirkimą, o ne tik paspaudimą ir išėjimą iš puslapio nieko nenupirkus.

CPC reklamoje nereikia milžiniškų biudžetų – pakanka vos kelių šimtų eurų per mėnesį, kad pardavimai augtų 20-50 proc.

Itin tikslus auditorijos nustatymas

Reklama yra efektyviausia, kai ji rodoma tik tai auditorijai, kuri iš tikrųjų tuo domisi. Google Ads turi itin gerą auditorijos parinkimo mechanizmą, kur galima parinkti ir vartotojų amžių, ir vietą, ir pomėgius. Labai aiškiai apibrėžtai auditorijai pateikus reklaminį pasiūlymą, jį pamatys ne labai daug žmonių, o tik tie, kuriems tai gali būti įdomu.

Tokių auditorijos nustatymo galimybių radijas, spauda, lauko reklama ir TV reklama tikrai neturi.

Google turinio tinklas

Kai esi milžiniškame turinio tinkle, tai kad ir kokia kalba benaršytum, tave pasieks tiksliniai Google Ads pranešimai. Google turi itin didžiulį tinklą – apie 2 milijardus interneto puslapių, kuriuose rodoma jų reklama. Tai milžiniška aprėptis. Beje, neskaičiuojant Google paieškos, kuri viena per dieną sugeneruoja apie 2 milijardus užklausų. Į Google turinio tinklą patenka ne tik nedideli tinklaraščiai, naujienų portalai, bet ir tokios Google tarnybos kaip Gmail ir Youtube.

Tai itin patrauklus tinklas, neturintis sau lygių pasaulyje.

Norite sužinoti dar apie Google Ads? Daugiau apie Google Adwords reklamą skaitykite čia.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *